Zimbra e-posta uygulaması üzerinde filtre nasıl Oluşturulur? Zimbra Üzerinde Filtre Nasıl Oluşturulur? Zimbra, kurumsal çözümler için sunulan açık kaynak kodlu ücretsiz bir e-posta uygulamasıdır. Bu uygulama üzerinde bir çok işlemi sağlayabilmektesiniz. Zimbra E-posta uygulamasını buraya tıklayarak indirebilir ve sunucularınıza kurabilirsiniz. Ayrıca Zimbra Nedir? Adlı yazımızı okuyabilirsiniz.
E-posta uygulamaları üzerinde, önemli e-posta iletilerini farklı klasörlere aktararak gözden kaçmasını engelleyebilirsiniz. Fakat Zimbra e-posta uygulaması üzerinde filtreleme işlemlerinin nasıl yapılacağını bilmiyorsanız bu yazım sizler içindir.
Zimbra üzerinde filtreleme işlemleri için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz.
Zimbra Üzerinde Filtre Oluşturma
- Zimbra Web Panel >> Tercihler >> Filtreler
- Filtre Oluştur >> Filtre Adı >> Koşul Belirle
Yukarda yapmanız gereken işlemleri basit bir şekilde aktardıktan sonra görsel ve detaylı anlatıma geçebiliriz.
Zibra uygulamasını açtıktan sonra üst menüde yer alan ” Tercihler ” seçeneğine tıklıyoruz.
Tercihler bölümünde Filtreler bölümüne tıklayınız.
Genel Mesaj Filtreleri bölümünde Filtre Oluştur kısmına tıklamanız gerekmektedir.
Filtre oluştur butonuna tıkladıktan sonra açılan Filtre Ekle seçeneğinde öncelikle bir filtre adı eklemeniz gerekmektedir. Filtre adınızı belirledikten sonra koşul ve işlemler belirlemek gerekmektedir.
Filtre oluştururken Konu, Mesaj, Kimden vb. değerler ile gelen iletileri belirleyebilir ve işlemler bölümünde klasöre taşı seçeneği ile hangi klasöre taşınmasını talep ettiğinizi belirtebilirsiniz.